Facebook teatas täna teise kvartali tulemustest, mis olid analüütikute prognoosidest paremad, kasvatades pandeemia ajal oma müügitulu ja kasumit.
Ettevõtte puhaskasum äsja lõppenud kvartalis oli 5,178 miljardit dollarit ehk kasum aktsia kohta oli 1,80 USA dollarit, võrreldes analüütikute poolt oodatud 1,39 dollariga. Käive kasvas teises kvartalis 11%, kerkides 18,687 miljardi dollarini, millest 18,321 miljardit dollarit moodustas käive reklaamiäridest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.