Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Walmartil läks esimene kvartal väga hästi
Walmarti esimese kvartali tulemused ületasid ootusi ja ettevõtte internetimüük suurenes uue rekordini, sest inimesed ostsid koroonaviiruse tõttu tarbekaupu kokku, vahendab Reuters.
Maailma suurim niinimetatud traditsiooniline jaemüüja on pidanud toime tulema järsult kasvanud nõudlusega – seda eelkõige märtsi lõpus ja aprilli alguses, mil tarbijad ostsid palju kaupa ette ning piirasid poodides käimist.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.