Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna Sadam valmistub kriisi eri stsenaariumideks
Tallinna Sadama juht Valdo Kalm selgitas, kuidas kriisiolukord ettevõtet mõjutab ning millised sammud on plaanis ette võtta.
Kalm tõdes, et koroonaviiruse pandeemia mõju Tallinna Sadamale saab olema oluline, sest reisilaevaliikluses on tõrked ja viiruse tõkestamisele järgneb üldine majanduslangus.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.