• 07.02.20, 13:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lühikeseks müüjate õppetund puust ja punaselt Tesla näitel

Septembris Eestis seminaril esinenud kauplemisguru ja mitme raamatu autor dr Alexander Elder hoiatas toona kohaletulnud päevakauplejaid, et nood Tesla aktsiat mitte mingil juhul lühikeseks ei müüks, sest peatse hinnaralli potentsiaal on liiga suur. Nii ka läks.
Dr Alexander Elder ennustas Tesla aktsia hinnarallit 2019. aasta septembris Tallinnas seminaril esinedes.
  • Dr Alexander Elder ennustas Tesla aktsia hinnarallit 2019. aasta septembris Tallinnas seminaril esinedes.
  • Foto: Juhan Lang
Hoiatuse põhjuseks oli Elderi sõnul see, et hinna langusele olid turuosalised selleks hetkeks juba panustanud 30% ulatuses kogu tehingute mahust. See aga tähendab, et iga positiivne uudis, eriti kui neid tuleb mitu tükki järjest, võib vallandada lumepallina suureneva hinnaralli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele