Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Galerii: investorid kogunesid arutama, kas märkida Coopi või mitte
Äripäeva investor Toomas kutsus neljapäeva õhtul sõbrad külla, et koos Coop Panga prospekt pulkadeks lahti võtta.
Õhtu üheks osaks oli aruteluring, mida juhtis Äripäeva peadirektor Igor Rõtov (vasakul) ning kus osalesid investorid Joonatan Uusväli, Indrek Naur, Jaak Roosaare, Coopi IPO nõustaja Lauri Lind ning investor Toomas Taube.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.