Kaardistasin Coop Panga märkimise taustal hoiatavate näidetena Tallinna börsi ebaõnnestunud IPOd. Samuti vaatasin, milliste argumentidega neid investoritele müüdi ja kas neil on sarnasusi peatse börsifirmaga.

- Coop Panga juht Margus Rink lubab märkijatele kiiret kasvu.
- Foto: Liis Treimann
Iga ettevõtte juht tahab, et tema firma aktsiate avalik pakkumine õnnestuks. Kui ta oma ettevõttesse ei usuks, olekski midagi valesti. Investor peab aga läbi nägema ka kitsaskohad, sest mitte kõigi ilusa jutu saatel Tallinna börsile saabunud ettevõtete aktsiad pole nokka üles saanud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.