• 17.04.25, 13:34

Kaire Kuldpere: kestlikkus jäi bürokraatiale alla

Fossiilkütused mõjutavad veel aastakümneid riikide julgeolekut ja majandust ning kliimamuutustega kohanemine on samuti kahjuks paratamatu reaalsus, kirjutab Utilitase keskkonnajuht Kaire Kuldpere.
Paljud ettevõtted hakkasid kestlikkusteemadega tegelema üksnes selleks, et täita aruandluskohustust, kirjutab Utilitase keskkonnajuht Kaire Kuldpere.
  • Paljud ettevõtted hakkasid kestlikkusteemadega tegelema üksnes selleks, et täita aruandluskohustust, kirjutab Utilitase keskkonnajuht Kaire Kuldpere.
  • Foto: Jake Farra
Utilitase tegevus on juba selle asutamisest alates olnud suunatud energia efektiivsemale kasutamisele ja keskkonnakahju vähendamisele. Kui paarkümmend aastat tagasi oli fookuses vanade kaugküttevõrkude uuendamine ja masuudilt maagaasile üleminek, siis 2000. aastatel alustati üleminekut kohalikule taastuvale biokütusele.

Seotud lood

Uudised
  • 16.04.25, 11:34
Alexela jätkusuutlikkuse juht: ma ei näe oma igapäevatöös, et midagi oleks muutunud
Kõige keerulisemasse olukorda võivad ESG aruandluse leevenedes sattuda keskmise suurusega ettevõtted, tõdes Alexela jätkusuutlikkuse juht Kadri Ambos. Edasilükkamine ja ulatuslikud muutused nende kurssi aga vääranud ei ole.
Uudised
  • 14.04.25, 15:58
ESG aruandluse edasilükkamisele anti viimane vajalik roheline tuli
Euroopa Liidu nõukogu andis täna lõpliku heakskiidu ESG aruandluse edasilükkamisele. See on viimane vajalik samm EList, nüüd peavad liikmesriigid enda seadust muutma enne uut aastat.
Arvamused
  • 15.04.25, 09:00
Toomas Toodu: mulje, et ESG surve kaob, on eksitav
Kestlikkuses on fookus sageli andmete kogumisel, vormide täitmisel ja metoodikate koostamisel. Aga mõõtmine ei ole veel juhtimine. Ilus raport ei tee ühestki ettevõttest kestlikku tegijat, kirjutab PwC Eesti ESG vanemkonsultant Toomas Toodu.
Uudised
  • 04.04.25, 11:59
Põhjalik uuring: mida arvavad Eesti suurfirmad ESG aruandluse lihtsustamisest?
Kui palju raha on aruandlusele juba kulutatud?
Enamik Eesti suurettevõtetest toetab aruandluskohustuse edasilükkamist ja nõuete lihtsustumist, kuid nähakse ka mitut ohukohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele