• 27.03.25, 15:07

Grant Thornton: väga lokaalses äritegevuses polegi ESG aruannet vaja

Kestlikkusaruandluse nõudeid vaadatakse küll ümber, aga huvi kestlikkuse vastu pole kuhugi kadunud, kirjutab Grant Thornton Balticu ESG teenuste juhtiv nõustaja Alar Urke.
Ka USA ettevõtted peavad ESG-ga tegelema, kui nad soovivad oma toodangut Euroopasse müüa ja Euroopa kliendid küsivad hankes ESG tegevuste kohta, kirjutab Grant Thornton Balticu ESG teenuste juhtiv nõustaja Alar Urke.
  • Ka USA ettevõtted peavad ESG-ga tegelema, kui nad soovivad oma toodangut Euroopasse müüa ja Euroopa kliendid küsivad hankes ESG tegevuste kohta, kirjutab Grant Thornton Balticu ESG teenuste juhtiv nõustaja Alar Urke.
  • Foto: Egert Kamenik
Viimastel kuudel on olnud palju juttu kestlikkuse aruandluskoormuse vähendamisest ettevõtetele ja Euroopa Komisjoni soovist aruandlust lihtsustada. Nagu ikka on mündil kaks poolt.

Seotud lood

Uudised
  • 21.03.25, 12:50
ESG aruandluse edasilükkamise tärmin on juunis
Euroopa Liit on asunud ESG aruandlust leevendama. Kõigepealt tahetakse aruandluskohustust edasi lükata, tähtaeg selleks seati juuniks.
Uudised
  • 06.03.25, 12:18
PwC omnibusist: looda leevendust, aga valmistu sügiseks
Euroopa Komisjon avaldas veebruari lõpus ettepanekud, kuidas vähendada ESG aruandluse koormust. Audiitorfirma PwC esindajad tervitavad otsust, kuid tõdevad, et paljud suurfirmad on juba mahuka töö ära teinud. Mis edasi, selgitavad Merili Vares ja Janno Hermanson.
Arvamused
  • 26.03.25, 13:19
Anu Ruul: loobume tähekombinatsioonist ESG
Praktikale peale vaadates pole ime, et kolmetäheline lühend ESG tekitab ettevõtjates negatiivseid tundeid. Suuname fookuse taas innovatsioonile, kestlikule kasumlikule tehnoloogiale ja äriarendusele – sellele, mis vähemalt algselt pidi olema ka ESG aruandluse eesmärk, kirjutab kestliku innovatsiooni strateeg Anu Ruul.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele