• 26.08.24, 17:18

Karl Märka: paljud riigi reklaamikampaaniad on puhas raharaisk

Kui riik tahab kulutada raha kodanike harimiseks, tuleb kampaaniaid läbi viia koostöös sisuloojatega, mitte valida kalleid kanaleid, millel sedasorti reklaam ei tööta, kirjutab finantstehnoloogiaettevõtte Hoovi tegevjuht Karl Märka.
Turu harimine on pikk protsess ja seda ei saavuta lööktöö korras, kirjutab Karl Märka. Riik ei paista seda mõistvat.
  • Turu harimine on pikk protsess ja seda ei saavuta lööktöö korras, kirjutab Karl Märka. Riik ei paista seda mõistvat.
  • Foto: Erakogu
Ettevõtjana puutun ma iga päev kokku turunduse ja müügiga. Need kaks valdkonda on ettevõttele strateegilise tähtsusega. Reklaam ja aktiivne müük käsikäes on see, mis toob ettevõtjale leiva lauale, sest isegi oma valdkonna parima toote või teenuse loomisest ei ole kasu, kui see ei jõua klientideni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:24
Atsinaujinančios energetikos investicijos alustab 8,5% tootlusega võlakirjade pakkumist
Atsinaujinančios Energetikos Investijos ( AEI ), mida juhib Lords LB Asset Management, alustab uue võlakirjaemissiooni avaliku pakkumisega. Investoritele pakutakse 13-kuulisi võlakirju 8,5%-se fikseeritud aastase intressimääraga. Investeerida saavad alates tuhandest eurost nii Balti riikide era- kui ka institutsionaalsed investorid. Pakkumist korraldab investeerimispangandusettevõte Orion Securities.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele