• 02.09.24, 06:00

Brait Pilvik: riigi hägune plaan võtab ettevõtjalt riskijulguse

Muutlik aeg nõuab ettevõtjatelt suuremate riskide võtmist. Kui ebaproportsionaalselt suure väljakutse vastuvõtmine võib kaasa tuua ressursside põlemise, siis kaalutletud risk läbimõeldud plaaniga avab uusi uksi, kirjutab Prototroni juht Brait Pilvik vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Brait Pilvik: riigi hägune plaan võtab ettevõtjalt riskijulguse
Avalik sektor pakub praegu ettevõtjatele rohkem ebakindlaid toone kui turvatunnet – ei tule uudisena, et riigi rahakotis puhub tuul, kuid kulutused, mille katmiseks vahendeid tuleb leida, kasvavad hoogsas tempos.

Seotud lood

Arvamused
  • 28.08.24, 14:15
Jüri Ross: Eestis on maksuparadiis, see on meie majanduse tugevus ja oht
Üks oht meie majandusele on see, et Eesti ettevõtjad on loonud endale väga mõnusa äraelamise baasi ja seda paljuski tänu maailmas ainulaadsele maksusüsteemile, kirjutab Büroomaailma tegevjuht ja üks omanikke Jüri Ross vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 29.08.24, 06:00
Investeerimisstrateeg: majanduskasvu saame maksutõusuta
Ettevõtetel tuleb lasta kohaneda, riigi kulud kontrolli alla!
Peame pingutama, et meie ettevõtete ja eraisikute kapitalibaas tugevneks, sest vaid sellelt aluselt saame investeerida kõrgemat lisandväärtust toovatesse tegevustesse, kirjutab INVLi Eesti investeerimisstrateeg Rait Kondor vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 27.08.24, 15:53
Garri Raagmaa: Tallinna-kesksus ei vii meie majandust juba ammu enam edasi
Eesti majanduse kasvamiseks vajame regionaalset tööstus- ja innovatsioonipoliitikat, kirjutab Tartu Ülikooli Pärnu kolledži direktor Garri Raagmaa vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 26.08.24, 06:00
Mart Võrklaev: riigi lahked toetused ei ole hõbekuul
IMF rõhutas meile eelarve tasakaalu tähtsust
Eesti majanduse konkurentsivõime vundament on riigi korras rahandus ja ettevõtluse digitaliseerimine, kirjutab riigikogu liige, endine rahandusminister Mart Võrklaev (Reformierakond) vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele