• 07.08.24, 08:00

Jüri Kaljundi: kliimaseadus sai häbiväärselt ambitsioonitu

30 aastat tagasi oli aeg teha õigeid panuseid ning ka siis öeldi Eestis, et “ei saa”. Saab küll ja saab käsikäes kliimaseadusega, mis seab tunduvalt kõrgemad eesmärgid, kirjutab tehnoloogiaettevõtja, Eestimaa Looduse Fondi nõukogu esimees Jüri Kaljundi.
Ettevõtja Jüri Kaljundi.
  • Ettevõtja Jüri Kaljundi.
  • Foto: Lauri Kulpsoo
Nüüd, mil meie valitsus on ühiskondlikuks ja poliitiliseks aruteluks välja tulnud omapoolse ettepanekuga kliimaseaduse osas, peame ettevõtjatena oma sõna kaasa ütlema. Just meie peame seadma uusi ambitsioonikaid sihte.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.24, 18:52
Uus kliimaseadus kujundab ettevõtjate elu aastakümneteks
Kliimakindla majanduse seadus sätestab ettevõtjate jaoks trajektoore, mida mööda on neil mõistlik liikuda, ütles minister Yoko Alender. Et ettevõtjad reaalselt nende trajektooride järgi liiguksid, selleks pakub seadus erineva kaliibriga meetmeid.
Uudised
  • 09.06.24, 12:54
Kliimaseadus lubab tööstuse heitel kahekordistuda
Eksperdid: nii jäävad kliimaeesmärgid täitmata
Kliimakindla majanduse seaduse kava on olnud kuu aega avalik, aga torm selle ümber pole sugugi vaibunud. Peamiselt kritiseeritakse seaduse vähest ambitsioonikust. Kliimaministeerium peab aga eesmärke realistlikeks.
Uudised
  • 03.08.24, 11:15
Uus kliimaminister lubab bürokraatia vähenemist
Värske kliimaminister Yoko Alender (Reformierakond) lubab oma ametiajal bürokraatia vähenemist, taastuvenergia arendamist ja priskemaid hüvitisi erametsaomanikele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele