• 30.07.24, 13:29

Toidupoeketi juht: vana hea kogukonnapood naaseb uuel moel

Jaekaubandust suunab tarbija ootus, et jalutuskäigu kaugusel oleks väike vanamoeline oma kandi pood, kus oleks samas uuenduslik kiire ja mugav ostukeskkond, kirjutab Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
  • Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
  • Foto: Erakogu
Eesti paikneb kultuuride ristmikul ja nii on see ka jaekaubanduse trendidega. Ühelt poolt oleme võrdlemisi suure kaubanduspinnaga inimese kohta Põhjala riikide seas. Teisalt kuulume mitmes mõttes Ida-Euroopasse: nii tehnoloogilise innovatsiooni laia leviku, kui ka selle poolest, et pärast koroonapandeemiat on jõulist comeback’i tegemas kogukonnapood, mille käive on kasvamas nii Eestis kui mitmes teises siitkandi riigis.

Seotud lood

Uudised
  • 16.07.24, 10:12
Läti tahab poodidesse rohkem kohalikku toitu suruda
Lätis peab majandusministeerium nõu, kuidas panna toidupoed võtma müüki rohkem kodumaiste toidutöösturite kaupa.
Uudised
  • 30.05.24, 08:07
Poodides müük kahaneb, tanklates kasvab
Toidupoodide mahud kahe aastaga langenud viiendiku
Poodides müüdud kaupade maht vähenes aprillis 3 protsenti, toidupoodides isegi 6 protsenti. Müügimahud on püsivalt kahanenud juba 2022. aasta märtsist saadik.
Uudised
  • 16.07.24, 12:49
Vargustega hädas leedukad tulid välja poekeelu ettepanekuga
Leedu suured toidupoed otsivad viise, kuidas võidelda varastega, kes on muutnud järjest nutikamaks ja jultunumaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele