• 25.07.24, 15:45

Aleksei Šiškin: siseneme eriti hullu perioodi

Valitsus pelgab valusaid maksureforme ühe hoobiga läbi viia ja jagab need hoopis sama valusateks etappideks, sundides ettevõtjaid ikka ja jälle äriplaane ümber tegema, kirjutab Delovõje Vedomosti ajakirjanik Aleksei Šiškin.
Ajakirjanik Aleksei Šiškin.
  • Ajakirjanik Aleksei Šiškin.
  • Foto: Liis Treimann
Mulle on 2024. aasta isiklike rahaliste vahendite osas märgiline. Esimest korda pean lisaks sotsiaalmaksule, mida tööandja minu eest maksab, panustama maksudena riigikassasse neljakohalise summa – maksud 2023. aasta välismaistelt autoritasudelt.

Seotud lood

Arvamused
  • 23.07.24, 13:53
Raul Eamets: koalitsioon, mis probleemi me lahendame?
Kaitsemaksu asemel võinuks olla laen
Me ei saa ennast jõukaks maksustada, eriti olukorras, kus majanduskasv pole veel õiget hoogu sisse saanud, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets värsket koalitsioonilepingut kommenteerides.
Uudised
  • 19.07.24, 16:42
Ligi maksutõusudest: paar protsenti otsa kõigele
“Mul on kahju ettevõtete lisamaksustamisest.“
“Majanduse seisukohalt oleksid minu eelistused olnud teistsugused, aga ellu tuleb viia seda, mis on võimalik, ja kahjuks nii on. Vähemalt ma olen aastaid hoiatanud, et nii läheb,” rääkis rahandusministriks saav Jürgen Ligi.
Uudised
  • 24.07.24, 12:48
Ettevõtete tulumaks: uue valitsuse plaanis laiutab 200 miljoni eurone küsimärk
Uues, selgeid vastuseid ja kindlustunnet lubanud valitsuses on ühe koha pealt suud kõigil lukus: kuidas ikkagi hakatakse koguma ettevõtete tulumaksu.
Uudised
  • 19.07.24, 16:25
Uus majandus- ja tööstusminister: ettevõtete konkurentsivõimest saab uue valitsuse nurgakivi
Majandus- ja tööstusministri vastutust hakkab kandma Erkki Keldo, kelle sõnul saab uue valitsuse nurgakiviks majanduskeskkond ja ettevõtete konkurentsivõime koos julgeoleku tagamisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele