• 24.04.24, 06:00

Analüütik: olukord kinnisvaraturul – tehingute arv langeb, hinnad püsivad

Korterite üldine hinnatase püsib hoolimata nõudluse vähenemisest paigal, kirjutab kinnisvaraettevõtte Restate analüütik Julia Linde.
“Turult on praegu kadunud umbes kolmandik tehingute aktiivsusest, mis on otsene tagajärg kõrgetele euribori määradele ja üldisele majanduskonjunktuuri pessimismile,” kirjutab Restate’i analüütik Julia Linde.
  • “Turult on praegu kadunud umbes kolmandik tehingute aktiivsusest, mis on otsene tagajärg kõrgetele euribori määradele ja üldisele majanduskonjunktuuri pessimismile,” kirjutab Restate’i analüütik Julia Linde.
  • Foto: Erakogu
Esimeses kvartalis vahetas Harjumaal kinnisvara omanikku 656 miljoni euro väärtuses, mis ületab eelmise aasta sama perioodi tulemust 89 miljoni euro võrra ehk 15,7%. Samas võrreldes läinud aasta neljanda kvartaliga on tehingute koguväärtus langenud 6,8% võrra.

Seotud lood

Saated
  • 23.04.24, 14:19
Arhitektuuriajaloolane: linnahalli pole mõtet päästa
Tallinna linnahalli päästmiseks on õige hetk juba mööda lastud ning nüüd oleks kõige mõistlikum see ala linnahalli lammutamisega merele avada, rääkis arhitektuuriajaloo doktor Siim Sultson.
Suur lugu
  • 23.04.24, 06:00
Kuidas päriselt Hispaanias kinnisvara osta. Lisaks: mured, millest tavaliselt ei räägita
Otsustades Hispaaniasse kinnisvara osta, tuleb täpselt teada, miks, milleks ja kuidas see protsess käib. Äripäeva ajakirjanikud korjasid soovitusi inimestelt, kes on selle teekonna läbi teinud ja kuulsid paljut, millest pole seni räägitud.
Saated
  • 22.04.24, 14:54
Endine linnaarhitekt: Tallinna planeerimisel valitseb usalduskriis
Uus Tallinna linnaarhitekt olgu nii-öelda ruumidiplomaat, kes suudab selgitada lahendusi nii linnavõimu tasandil kui ka avalikkusele ja taastada kadunud usalduse, rääkis Äripäeva raadio saates “Kuum tool” kauaaegne Tallinna peaarhitekt, praegu Viimsis samal kohal töötav Endrik Mänd.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele