• 03.01.24, 06:00

Andi Hektor: Eesti ekstreemne NIMBY surgu välja!

Aasta 2024 peamine mure Eestis on majandus, majandus ja veel kord majandus; riik andku laenugarantiisid tehnoloogiariskidega innovaatilisele ettevõtlusele, kirjutab ettevõtja ja teadlane Andi Hektor.
GScan on Eestis asuv maailma suurim spetsiaalsete müüonsensorite tootja. See on näide valdkonnast, kus väike riik võib olla suur tegija, nendib Andi Hektor.
  • GScan on Eestis asuv maailma suurim spetsiaalsete müüonsensorite tootja. See on näide valdkonnast, kus väike riik võib olla suur tegija, nendib Andi Hektor.
  • Foto: Andras Kralla
Peame suutma kohaneda kolme kriisiga. Esiteks, Eesti on geopoliitilisel tulejoonel. Meie idapoolsed majandussuhted katkevad ehk meie ja Venemaa vahele kerkib müür. Jääme logistilisse perifeeriasse ja Venemaa lähedus peletab osa väliskapitalist. Samal ajal peame jõuliselt suurendama kaitsekulutusi.

Seotud lood

Arvamused
  • 02.01.24, 11:44
Ettevõtete panganduse juht: olen optimistlik, selleks on mitu põhjust
"Venemaal saab külmkapp olulisemaks kui teler"
Majandus jätkab kohanemist ning likviidsuskriis meid seekord ei ähvarda, kirjutab LHV Panga ettevõtete panganduse juht ja juhatuse liige Indrek Nuume vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 31.12.23, 08:23
Raul Eamets: uue aasta põhiteema on kristallkuulitagi selge
Majandusteadlasena olen veendunud, et 2024. aasta kõige olulisem teema on majanduslangus ja kasvama hakkav tööpuudus, kirjutab Bigbanki peaökonomist Raul Eamets vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 30.12.23, 07:00
Jaak Jõerüüt: juudiviha, tehismõistatus ja sõjad. Võtab kõhedaks
2023. aasta tõi kaks vastikut üllatust, mida tasub tulevikku vaadates silmas pidada, kirjutab kirjanik Jaak Jõerüüt vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 28.12.23, 12:00
Raido Toonekurg: uue aasta esimesest poolest saab tõetund
Uus aasta eristab ettevõtluses terad sõkaldest, märksõnadeks saavad lisandväärtus ja efektiivsus, kirjutab börsifirma Modera asutaja ja juht Raido Toonekurg vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele