Jätkusuutlikumate toodete nõudlus ja ostukõver näitab kiirenevat kasvutrendi, mis motiveerib ettevõtjaid rohevaldkonda investeerima, kirjutab SEB ärisegmendi jätkusuutlikkuse projektijuht Kaie Kriiska.

- SEB ärisegmendi jätkusuutlikkuse projektijuht Kaie Kriiska.
- Foto: SEB / Erakogu
Ettevõtte jätkusuutlike tegevuste vajadus tuleb sageli läbi väärtusahela, turumuutuste ja kõrgemate tarbijapoolsete ootuste. Ideaalis aga peaks vajadus ja tahe muutuda tulema ettevõttest seestpoolt, teadliku juhtkonna eestvedamisel. Reaalsus, mida me sageli näeme, on pigem see, et kestlikkuse teemadega tegeletakse eelkõige välise surve tõttu ja pragmaatilistel põhjustel, nt energia kokkuhoiu eesmärgil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pankade tänased suured kasumid on võrdlusbaasist tulenev normaalsus. Krediidiasutuste tervis pole laita ja see on iseenesest hea, kuid puhvrite tühjenemine viib meid vastu uutele riskidele, milleks tuleb valmis olla, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.