• 30.05.23, 17:31

Põim Kama: kas suudame luua kestliku ja eetilise PR- ning lobikultuuri?

Iga päev oma kliente innustades ja harides tuleb mõelda ka omaenese eetikale, sellele, kuidas suurte muutuste ajal öelda rohkem "jaa" kui "ei", kirjutab suhtekorraldaja Põim Kama (TUUM Consulting).
Põim Kama.
  • Põim Kama.
  • Foto: Erakogu
Üleminek jätkusuutlikule majandusmudelile sõltub tehnoloogiate arengu kõrval ennekõike sellest, kuidas käitub kapital ning milline on poliitiline ja õiguslik keskkond. Viimased sõltuvad omakorda sellest, kuhu on pööratud nii otsustajate kui avalik tähelepanu ning siin mängib olulist rolli edukas PR- ja lobitöö.

Seotud lood

Arvamused
  • 24.05.23, 06:00
Erik Moora: kui majandus kasvuga inimesteni jõudis, oli planeet juba lõppenud?
Majandusmudel, mida toetaks nii Peeter Koppel kui roheaktivist
Looduse ja majanduse vahel tuleb leida tasakaal. See pole võimalik, kui jätkata nende kahe vastandamist, kirjutab politoloog, ettevõtja ja ajakirjanik Erik Moora Äripäeva essees.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 11:46
Reaalsed näited: kuidas vale kontor võib olla põhjus, miks parimad töötajad lahkuvad
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele