• 23.11.22, 12:07

Hiina logistika üllatused — laevad pannakse lisaraha eest aeglasemalt sõitma

Kui alles hiljaaegu kõlas uskumatu trendina maanteevedu Hiinast Euroopasse, siis nüüd on tekkinud uus nähtus: laevafirmad küsivad lisaraha selle eest, et kaup liiga kiirelt kohale ei jõuaks, kirjutab Flameko Forwandingi müügidirektor Kalev Kirt teemaveebis Logistikauudised.
Maersk oli esimene laevafirma, kes pani käima eraldi "aeglase laevaliini".
  • Maersk oli esimene laevafirma, kes pani käima eraldi "aeglase laevaliini".
  • Foto: Maersk
Veomahud Hiinast on viimase paari kuuga väga järsult kukkunud, ennustused kõrghooajale pole täitunud. Läinud on hoopis vastupidiselt — mahtude langus on veelgi süvenenud ning tekkinud on nähtused, mille peale alles hiljuti oleks kõik naerma hakanud.

Seotud lood

Arvamused
  • 22.11.22, 14:23
Raivo Vare Ukraina sõja majandusblogi: Putin loodab sõjas vanale liitlasele
Nagu ennustatud, on Ukrainas sõtta sekkumas „kindral talv“. Seni on see olnud sõdades Venemaa liitlane, aga seekord ei pruugi see nii enam olla. Lisaks hakkab just nüüd kulmineeruma eepiline võitlus energiakandjate turul, mida Ukraina sõda on tõsiselt mõjutanud, kirjutab vaatleja Raivo Vare oma sõjablogi postituses.
Börsiuudised
  • 22.11.22, 09:59
Hiina suurlinnad andsid pandeemiahoiatusi, investorid on ärevad
Aasia aktsiaturud langesid, investorid analüüsisid Föderaalreservi ametnike kommentaare intressimäärade tõstmise kohta ja kaalusid COVIDi mõju Hiinas. Saudi Araabia eitas väiteid, et OPEC+ kaalub nafta tootmise suurendamist.
Uudised
  • 21.08.22, 13:15
Streik Ühendkuningriigi suurimas kaubasadamas mõjutab pea miljardi jagu kaupa
Kaheksapäevane streik Felixstowe sadamas Suurbritannias võib suviste töövaidluste jätkudes mõjutada kaubavahetust 800 miljoni dollari eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele