Hiljuti Äripäevas ilmunud artiklis arutlesid ehitusettevõtjad selle üle, et sõja mõjul on riigi ehitustööd tänavu kallinenud paarisaja miljoni võrra, kuid lisaraha riiklikud tellijad suurenenud kulude katmiseks ei leia. Sealjuures meenutasid ettevõtjad eelmist kriisi aastatest 2008–2010, mil ehitusmahud kukkusid 45% ja töö kaotas üle 40% sektori töötajatest.
Ehitajate hinnangul kallinevad riigi ehitustööd tänavu sõja mõjul kuni paarisaja miljoni euro võrra, kuid lisaraha suurenenud kulude katmiseks on visa tulema.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.