Investoril tuleb silmad lahti hoida. Heade tuulde haagib end vahel ka naiivsust, kirjutab finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm inspektsiooni ajaveebis.

- Finantsinspektsiooni juhatuse liige Andre Nõmm.
- Foto: Liis Treimann
Ega enam päris hästi ette ei kujuta, et uut innovaatilist ettevõtet tutvustaks ülikonnas lipsustatud või ranges ärikostüümis seltskond. „Kamp veidrikke, kes vist üldse ei saa aru, mis toimub,“ võiks olla tänane keskmine reaktsioon sellistele „vanamoelistele“. Kui sa aga fassaadi taha ei vaata, siis võid ka valusalt kõrvetada saada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.