• 02.02.22, 10:24

DPD tegevjuht: elektrikaubiku kilomeeter maksab nüüd diisliga samapalju, aga ise rohkem elektrit toota kah ei lasta

Riigil puudub rohepöörde nõudmiseks strateegia – elektrihinnad tõstsid särtsutoitel kaubiku sõidukilomeetri hinna diiselkaubiku tasemele, kuid oma territooriumile päikesepaneelide lisamist ei luba riigi asjaajamine samuti teoks teha, nendib kullerettevõtte DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss
  • DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss
  • Foto: Erakogu
Natuke enam kui aasta eest võttis DPD Eesti oma saadetiste laiali vedamiseks kasutusse täiselektrilised kaubikud. Esialgsest seitsmest kaubikust on nüüdseks saanud 17. Eesti mõistes on selline käik ettevõtete seas esimene ning on nõudnud omajagu investeeringuid ja planeerimist. Esiteks maksavad elektrilised kaubikud palju ning teiseks on nende tasuvus samaväärsete diisliga liikuvate kaubikutega võrreldes selline, et natukene tuleb ikka ise ka peale maksta. Lisaks oleme pidanud välja töötama laadimisvõrgustikud, eraldi sõidugraafikud jne.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.01.22, 13:47
Peep Siitam: palvetamine ja filosofeerimine talutavat elektri hinda ei too
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele