Neeme Korv: kui läheks antiutoopia asemel hoopis ... restorani
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Mis meid ees ootab? Siis, kui “vasakliberaalide-soroslaste lollused ja aastaid kestnud hävitustöö” Eesti kallal lõpevad. Panen lihtsalt kirja mõne rea praegu avaliku uuringute järgi populaarseima erakonna liikmete Eesti tulevikuvisioonist, ja alljärgnevad mõtted ei pärine üksnes kileülikonna kandjalt. Niisiis.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.