Miks tarbijate kindlustunne ja tehingute arv kinnisvaraturul ei ole käinud ühte jalga, küsib ja vastab Domus Kinnisvara juhatuse liige Raul Reino.
Kinnisvaraturu analüüsides tuuakse sageli välja tegurid, mis mõjutavad kõige rohkem turu aktiivsust ja hindu. Enamjaolt tuuakse esile pankade valmidus anda laenu ja laenuraha hind, kogu riigi majanduslik seis, sh töötute arv ja keskmine palk, demograafiline olukord ja regionaalpoliitika ning reeglina ka tarbijate kindlustunne.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.