Andres Aavik: ka tööstusettevõtted vajavad e-poodi ja iseteeninduslahendust
COVID on pöördumatult muutnud ka ettevõttelt ettevõttele müüki – edaspidi ongi peamiseks ja klientide poolt eelistatud ostmisviisiks digitaalne iseteenindus, kirjutab tarkvarafirma Flowit juht Andres Aavik.
Pandeemia on tõenäoliselt alatiseks muutunud inimeste töötamis-, tarbimis- ja sotsialiseerumisharjumusi. Suur osa elust on kolinud veebi. Ettevõtetele tähendab see aga uju-või-upu-olukorda, sest ellu jäämiseks tuleb kohaneda tarbijate muutunud nõudmiste ja ostukäitumisega.
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.