• 26.03.21, 12:00

Ivo Suursoo: 1% + 2% on majanduse edukuse makrotasandi imevalem

Teen üleskutse – 2% käibest uuenduslike toodete ja teenuste arendustegevusse, kirjutab Columbus Baltikumi tegevjuht Ivo Suursoo arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Ivo Suursoo.
  • Ivo Suursoo.
  • Foto: Meeli Küttim
Aasta tagasi arutlesin Eduka Eesti 2020 loos, kuidas saame aidata Eesti inimesed välja keskmise sissetuleku lõksust ja kuidas päästa ettevõtted keskmise tootlikkuse lõksust. Üks võtmelahendus on ammu tuntud vajadus liigutada majandus kõrgema lisandväärtuse suunas. Nimetasin seda terminiga innovatsioonipööre.

Seotud lood

Arvamused
  • 26.03.21, 06:00
Peeter Teder: ärme toeta äri
Ettevõtete riiklikku otsetoetust tuleks vähendada, ja kui toetada, siis ettevõtete kohustuste võtmist sotsiaalsete võlakirjade kaudu, kirjutab Peeter Teder arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 24.03.21, 16:57
Tea Danilov: kas on-ja-ei-ole prioriteetidele on alternatiivi?
Eesti Vabariigis valitseb majandusarengu prioriteetide osas segadus, mis tuleks ära klaarida, kirjutab Arenguseire Keskuse juhataja Tea Danilov arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 23.03.21, 13:49
Mihkel Kahju: tagasi tulevikku – nii sai Eestist maailma edukaim riik
Evolutsioon ei ole piisav – Eesti suudaks sooritada revolutsiooni, kirjutab TalTechi Virumaa kolledži ettevõtlusjuht Mihkel Kahju arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
Arvamused
  • 23.03.21, 17:00
Demis Voss: lahendus piirangute hädade vastu peitub omavalitsustes
Kohalik omavalitsus saab kokku viia töötaja ja tööandja, lahendades mõlema probleeme, kirjutab osaühingu DVProject konsultant ja Kose vallavolikogu liige Demis Voss arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele