Imbi Jürgen, Ingeri-Helena Kakko: ebaausate kauplemisvõtete ohjamiseks lisandub uusi nõudeid
Veebikauplejatel tasub Euroopa direktiivist tulenevate uute nõuetega juba praegu arvestada, kirjutavad advokaadibüroo PwC Legal vandeadvokaat Imbi Jürgen ja sama büroo jurist Ingeri-Helena Kakko.
E-kaubandus ja digitaalsed võimalused on kiirelt arenenud, COVID-19 levikust tingitud piirangud füüsilisele kauplemisele aga sellele veelgi hoogu andnud. Areng on toonud kaasa ka uusi kauplemisvõtteid, mistõttu on omakorda vaja ajakohastada tarbijat ja ausat kaubandust kaitsvaid norme.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.