Kui Vanemuine kandlega kontserdimajja jõudis, olid kõik juba Spotifysse kolinud ... Meil tuleb rääkida loomesektori strateegilisest rahastusest ja digipöördest ELi taastefondide valguses, kirjutab ettevõtja Sten-Kristian Saluveer Äripäeva essees.

- Sten-Kristian Saluveer.
- Foto: Erakogu / Erlend Štaub
Sel nädalal saab Eesti loomesektor tähistada kahte olulist, kuid kahjuks mõru kõrvalmaitsega sündmust. Esiteks, möödub aasta COVIDi epideemia algusest, mis lisaks teistele majandusharudele on murdnud selgroo üle 1,5 miljardi eurose käibega, 3% Eesti SKPsse panustava ning üle 30 000 inimesele tööd andnud valdkonna.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.