Reklaami- ja kirjamees Olav Osolin sai ilmselt hakkama ühe aasta leiutisega ja tunnen sügavaid süümepiinu, et ta selle eest Eduka Eesti arvamuskonkursil tuhandeid eurosid ei kasseeri, kirjutab Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv.

- Olav Osolin.
- Foto: Raul Mee
29. jaanuar läheb Eesti selvekaubanduse ajalukku. Nimelt sai selsinasel päeval Olav Osolin selgeks nõksu, kuidas toidupoes kilekotti avada. Probleem muutus eriti teravaks seoses koroonakriisiga, sest sõrmeotsi ei saa suus märjaks teha. Lahendus, mille Osolinile õpetas üks “tundmatu maskis härra”, oli lihtne nagu Kolumbuse muna – tõmbad tugevalt sangadest, ja – voilà – kotile tekib pilu, mis võimaldab selle hõlpsasti avada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.