Viimane aeg on Eesti Post maha müüa ja universaalse postiteenuse osutamiseks tõeline konkurss korraldada, kirjutab endine Eesti Posti nõukogu esimees Meelis Atonen.
Tegelikult oleks Eesti Post tulnud juba aastaid tagasi erastada. Olles aastatel 2007–-2014 Posti nõukogu esimees, alustasin poliitikutega, eriti üldkoosolekul omaniku rolli täitnud ministritega juttu ikka erastamise mõttest. Ettevõte sai tookord mõne aastaga täiesti erastamiskõlblikuks, kindlasti teeninuks riik müügilt kenakese summa ja pidanuks tulevikus vaid universaalse postiteenuse hanget korraldama.
Kui riik omanikuna soovib Eesti Postiga arukalt majandada, tuleks esimese asjana moderniseerida ja automatiseerida postivõrk. Praeguse inimtööjõumahuka mudeliga ei ole võimalik edasi liikuda. Parim lahendus oleks ettevõtte müüa kas tervikuna või osaliselt, kirjutab riigikogu majanduskomisjoni esimees Sven Sester (Isamaa).
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.