• 16.11.20, 16:42

Deloitte’i analüütikud: jätkusuutlikkuse juurutamine võib viia su turuliidriks

Osa ettevõtete silmis tähendab jätkusuutlikkus kulutusi ja piiranguid, kuid nn aeg hakata nägema jätkusuutlikkust kui konkurentsieelist, kirjutavad Agur Jõgi ja René Küüsvek Deloitte’ist.
Looduse hoidmine on üha rohkemate ettevõtete prioriteet.
  • Looduse hoidmine on üha rohkemate ettevõtete prioriteet.
  • Foto: Andres Haabu
Jätkusuutlikkus on süstemaatiliselt muutumas prioriteediks ettevõtetes üle kogu maailma, turundustegevuste raames on tehtud keskkonnategusid ning viidud läbi sotsiaalseid projekte. Viimase kümnendi jooksul oleme näinud, et üha enam ettevõtteid panustab ärilise ja sotsiaalse väärtuse loomisse, integreerides jätkusuutlikkuse oma äristrateegiasse ja põhitegevusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele