Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Argos Kracht: Lääne silmakirjalikkuse paraad
Koroonakriis on toonud nähtavale meie diskrimineeriva suhtumise inimeludesse, kirjutab ettevõtja Argos Kracht.
Pole saladuseks, et koroonasurmade statistika on pehmelt öeldes kallutatud, sest eriolukorras sõltub meditsiini täiendav rahastamine ohu suurusest või õigemini sellest, kui suurena seda tajume. Maailmas on saanud kombeks teha surmade puhul ka koroonatest ja selle positiivsuse puhul lisada statistikasse vastav märge.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.