• 02.09.20, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jüri Mõis: sätin oma elu nii, et poleks eriti vaja lennata

Kõik mis seotud rohepöördega, kulgeb praegu pärituules ja koroonaviirus sobib pildile hiilgavalt, kirjutab ettevõtja Jüri Mõis vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Jüri Mõis.
  • Jüri Mõis.
  • Foto: Andras Kralla
Argitasemel ei ole COVID-19 hullem kui n-ö tavaline gripp, pigem on see gripist leebem haigus. Miks sellele niisuurt tähelepanu pööratakse? Ise lähtun poolvandenõuteooriast, et keegi siin maailmas ikka suuri asju juhib, olgu need vabamüürlased, juudi kogukond või keegi muu.

Seotud lood

Arvamused
  • 01.09.20, 07:00
Indrek Kasela: ettevõtja pingutab püksirihma, riigisektor jätkab palgarallit
Kui tuludes valitseb ebaselgus, tuleb sel sügisel tegeleda kuludega, paraku on need jäigemad. Õnneks on aga palgasurve kadunud, välja arvatud avalik sektor, kus jätkub palgaralli, kirjutab ettevõtja Indrek Kasela vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 02.09.20, 07:00
Kaja Kallas: e-riik ei püsi koos "tati ja teibiga"
Oleme e-riigina oma juhtpositsiooni käest andmas ja seda ajal, mil koroonakriis just edendab kaugtööd, kirjutab Reformierakonna esinaine Kaja Kallas vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 30.08.20, 21:13
Raivo Hein: praegusel ajal olgu taskus kolm tööriista
Koroonavaktsiin on tulekul, selle ajani tuleb jätkata julgelt äri- ja investeerimistegevust, kirjutab LHV Groupi nõukogu liige, investor Raivo Hein vastuseks Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 31.08.20, 07:00
Aavo Kokk: see on päris otsustamine, mitte mingi bürokraatlik jura
Koroonakriis paneb juhid tõeliselt otsustama, kõige olulisemad väljakutsed sel sügisel on seotud aga kooli ja haridusega, kirjutab US Real Estate juhatuse esimees Aavo Kokk vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele