• 22.06.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Urmas Paet: tuleb leida tasakaalupunkt suhetes maailma suurtega

Euroopa ja sealhulgas Eesti majanduskriisi leevendamisel mängib üliolulist rolli see, kui kiiresti ja millises mahus taastuvad Euroopa Liidus aastakümnete jooksul kättevõidetud vabadused, seal hulgas isikute, kaupade ja teenuste vaba liikumine, kirjutab reformierakondlasest Euroopa Parlamendi saadik Urmas Paet.
Euroopa Parlamendi saadik Urmas Paet peab tähtsaks seda, et ELi-välised ettevõtted ei saaks ELis tegutseda soodsamatel tingimustel kui kohalikud.
  • Euroopa Parlamendi saadik Urmas Paet peab tähtsaks seda, et ELi-välised ettevõtted ei saaks ELis tegutseda soodsamatel tingimustel kui kohalikud.
Mida kiiremini, seda parem. On väga oluline, et värske sulgumiseksperimendi tulemusel ei jääks midagi varasematest vabadustest täielikult taastamata. See on eriti oluline Eestile, arvestades, kui suurt rolli mängib meie majandusele eksport ning seejuures eksport teistesse ELi riikidesse.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.06.20, 10:30
Jaak Madison: Eestile Euroopa Liidus rohkem julgust ja sirget selga
Euroopa Komisjoni majanduse elavdamise kava on osale riikidele, sealhulgas Eestile, selgelt kahjulik, leiab EKREsse kuuluv Euroopa Parlamendi liige Jaak Madison.
Arvamused
  • 18.06.20, 06:00
Marina Kaljurand: Euroopa Liit lakub haavu ja paraneb tasapisi
Euroopa Parlamendi liige, sotsiaaldemokraat Marina Kaljurand pakub välja neli teemat, mis on määrava tähtsusega, kuidas Euroopa Liit pärast koroonakriisi hakkama saab.
Arvamused
  • 16.06.20, 06:00
Riho Terras: me ei tohi pärandada oma lastele pankrotis Euroopat
Euroopa institutsioonid peavad tagama, et laenuraha, mille Euroopa Liit võtab majanduskriisi kahjude katteks, oleks eesmärgiga tagada tuleviku Euroopa konkurentsivõime, kirjutab Isamaasse kuuluv Euroopa Parlamendi liige Riho Terras.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele