• 17.06.20, 13:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viljar Lubi: kaubavahetuse digitaliseerimine on Eesti järgmine edulugu

Kui me digitaalse kaubatee lahenduse siin tööle paneme, on see Eestile parimaks reklaamiks, kirjutab majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi majandusarengu asekantsler Viljar Lubi.
Majandusministeeriumi asekantsler Viljar Lubi ütleb, et kaubavahetus ja digitaliseerimine tuleb nüüd panna ühte jalga käima.
  • Majandusministeeriumi asekantsler Viljar Lubi ütleb, et kaubavahetus ja digitaliseerimine tuleb nüüd panna ühte jalga käima.
  • Foto: Liis Treimann
Eestimaalastena peaksime ennast rohkem kiitma. Tagantjärele vaadates oleme olnud üpris nutikad ning aastakümnete jooksul valinud valdavalt õige suuna, kuidas ennast olenemata oma riigi väiksusest maksma panna.

Seotud lood

Arvamused
  • 01.04.20, 06:00
Jelizaveta Janno: paberkandja jäägu minevikku, kõik digitaalseks
Seda, kui suure kukkumise teeb läbi logistikasektor, on võimatu ette ennustada. Digitaalne infoliikumine sektoris on lausa hädavajalik, kirjutab Tallinna Tehnikaülikooli inseneriteaduskonna logistika eriala programmijuht Jelizaveta Janno.
Arvamused
  • 25.03.20, 15:02
Tõnu Tramm: kontaktivaba logistika – kas tõesti võimatu ülesanne?
Kui seda nüüd tehtud ei saa, siis millal veel? Pean silmas paberivaba logistikat, mille olulisus on saanud täiesti uue dimensiooni, kirjutab Äripäeva toimetaja Tõnu Tramm.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele