• 20.05.20, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mihkel Tammo: vana majandus hääbub, kapital värvub roheliseks

Rohepööre on saamas majanduses reaalsuseks. Paljud ettevõtted on hakanud tõsiselt oma tootmisahelaid üle vaatama ning muutusi ellu kutsuma, sest keskkonna hoidmine on järgmise kümnendi üks peamiseid teemasid, kirjutab endine Estanci juht, TalTechi strateegiakoja liige ja Rohetiigri algatuse eestvedaja Mihkel Tammo Äripäeva essees.
Mihkel Tammo.
  • Mihkel Tammo.
  • Foto: Andras Kralla
Koroonakriisi kohta käivad ekspertarvamused on muutumas üksluiseks. Igas teine või kolmas hetkeolukorda analüüsiv artikkel räägib, kuidas kriis forsseerib majanduslikku ja ühiskondlikku tempot, milles nõrgad ei jää ellu.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 20.01.20, 06:00
Aeg hakata roheliseks, kas või ainult sõnades
Roheline pole enam üksnes kulu, vaid üha enam selge tulu, mistap kliima ja säästlikkuse teemad peavad jõudma otsapidi igasse äriplaani, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele