• 26.03.20, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaspar Kuntor, Silver Rooger: kriisiaeg kui boksipeatus rallis

Kui kriis ühel hetkel läbi saab, käib stardipauk, mille peale hakkab enamik inimesi ja ettevõtteid tagaajaja rollis oma eesmärke vähendatud aja ja ressurssidega tasa tegema. Saab ka teisiti, kirjutavad Dominate Sales OÜ konsultant Kaspar Kuntor ja firma juht Silver Rooger.
Silver Rooger, Kaspar Kuntor.
  • Silver Rooger, Kaspar Kuntor.
  • Foto: erakogu
Uskumatu, aga tõsi – ühe nädalaga on kogu senine äritegevus pea peale pööratud. Kriis on vähemal või rohkemal määral kõigi laual, selle tegelik mõju ja pikaajalised tagajärjed teadmata. Mida oleks nüüd tark teha? Tõmmata kokku? Oodata?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele