• 05.02.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ain Kivisaar: Greta hääl kõlab ka kinnisvarasektoris

Kasvav tähelepanu kliimaküsimustele ei jäta puutumata ka kinnisvaraturgu ning paneb nii omavalitsusi kui arendajaid seniseid väljakujunenud standardeid muutma, kirjutab Metro Capitali tegevjuht Ain Kivisaar.
Ain Kivisaar
  • Ain Kivisaar
  • Foto: Andras Kralla
Piltlikult öeldes mõjutavad praegu koolitüdruk Greta Thunbergi sõnavõtud aina enam seda, millised on meie tuleviku ehitised. See on ka turuosaliste – kinnisvaraarendajate, ehitajate ja arhitektide – südametunnistuse ja au asi, millised ja kui energiatõhusad hooned linnapilti kujundavad. Praegu tähendavad päikesepaneelid, sajuvee kasutamine tarbimises ja kõrgema energiatõhususega hooned veel arendajate jaoks vabatahtlikku kompromissi projekti kasumlikkuse arvel. Juba lähitulevikus saab sellest aga turul osalemise paratamatu eeltingimus.

Seotud lood

Uudised
  • 22.01.20, 06:00
Arvamusliidrid: Greta tõukab majanduse senitundmatusse X-kurvi
Eesti ettevõtjad, juhid ja otsustajad vaatavad majanduse lähitulevikku pigem lootusrikkalt, veidi kaugemale aga teatud ärevusega, sest maailm teeb keskpankade jätkuva rahatrüki taustal ja fookusega kliimateemadel läbi revolutsioonilist muutust, selgus Äripäeva arvamustoimetuse küsitlusest.
Juhtkiri
  • 20.01.20, 06:00
Aeg hakata roheliseks, kas või ainult sõnades
Roheline pole enam üksnes kulu, vaid üha enam selge tulu, mistap kliima ja säästlikkuse teemad peavad jõudma otsapidi igasse äriplaani, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele