• 22.01.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erik Terk: vajame efektiivsust rohepöörde ajal

Meil tuleks tähelepanu pöörata sellele, kuidas kaasa minna tootmise robotiseerimise ja digiteerimise võimalustega tingimustes, kus toimub rohepööre, kirjutab majandusteadlane, Tallinna Ülikooli professor Erik Terk vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Logistika aastakonverents RRK laos.
  • Logistika aastakonverents RRK laos.
  • Foto: Raul Mee
Üldistuse makromajanduslike prognooside kohta, mis alanud aastaks välja pakutakse, võib jagada halbadeks ja headeks uudiseks.

Seotud lood

Arvamused
  • 21.01.20, 06:00
Indrek Nuume: kui majanduses tulebki tagasilöök, siis lühiajaline
Eestile võib kogu lähenevaks dekaadiks ennustada majanduses pärituult, kirjutab LHV panga ettevõtete panganduse juht ja juhatuse liige Indrek Nuume vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 20.01.20, 15:00
Kai Realo: sõgedad seadused külvavad pessimismi
Olen oma loomult pigem realist kui optimist, mis aga muudes kultuurides kui Eesti oma tähendab automaatselt kerget pessimismile kalduvust, kirjutab tööandjate keskliidu esinaine, Circle K Eesti peadirektor Kai Realo vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Arvamused
  • 17.01.20, 15:00
Rein Järvelill: kardan valitsuse fiskaalpoliitikat
Eesti majanduse arengu suhtes 2020. aastal ei ole ei ma pessimist ega optimist, kirjutab poliitik ja ettevõtja Rein Järvelill (SDE) vastuses Äripäeva arvamusliidrite ja juhtide küsitlusele.
Arvamused
  • 15.01.20, 07:00
Raivo Vare: hea, kui ei teki järsku kukkumist
Olen optimist nende hulgast, kes usuvad, et alati saab minna halvemini, kirjutas ettevõtja Raivo Vare vastuseks Äripäeva küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele