Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Arno Sillat: lugu juhist, kes kukkus kõrgelt ja kiiresti
Carlos Ghosn, kelle suurejoonelisest põgenemisest Jaapanist maailma meedia viimastel päevadel pajatab, on kiirelt liikunud mõjukate nimekirjast petturite listi, kirjutab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu tegevjuht Arno Sillat.
Nissani ja Renault’ strateegilise partnerluse peamine rajaja, mõlema firma nõukogu endise esimehe Carlos Ghosni isik ja tema väljapaistvamad sooritused on loomulikult tuntud.
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.