• 09.01.20, 16:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meelis Mandel: ma olen tunneli ja raudtee usku

Tallinna–Helsingi tunnel ja raudteeühendus Berliiniga ehk Rail Baltic. Ma olen olnud kõigi nende aastate jooksul, mil noist projektidest on räägitud, tulihingeline mõlema algatuse pooldaja, kirjutab Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel.
Meelis Mandel.
  • Meelis Mandel.
  • Foto: Raul Mee
Seetõttu on kahju, et mõlemad projektid on sumbumas. Tunne on sama kui Reformierakonna valitsuse ajal, mil põikpäiselt keelduti ühendusteid Tallinna, Pärnu ja Tartu vahel neljarajaliseks tegemast ja selleks vajadusel ka laenu võtmast.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 08.01.20, 06:00
Rail Baltic vajab meest nagu Mr Wolf
Rail Baltic tuleb, kui juhtimine ja vastutus paika saavad, kuid kindlasti läheb see kallimaks ja valmib hiljem, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Juhtkiri
  • 11.03.19, 06:00
Me tahame seda tunnelit
Eesti ja Soome valitsused peaksid Euroopa Liidu toel Tallinna ja Helsingi ühendamisele kaasa aitama, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Uudised
  • 08.01.20, 16:39
Balti riikide liidrid peavad haarama Rail Balticu ohjadest
Rail Balticu juhtimisprobleemi peavad lahendama Eesti, Läti ja Leedu riigipead, kellel on vaja haarata projekti ohjad ja anda täpsemaid suuniseid ühisettevõtte juhtkonnale, leidis Rail Balticu ärivõrgustiku juhatuse liige vandeadvokaat Tõnis Tamme.
Uudised
  • 07.01.20, 08:39
Rail Baltic on ajakavast poolteist aastat maas
Rail Balticu projekti elluviimine on prognoositust poolteist aastat maas ning esimese rahastusleppe eelarvet on ületatud 59 miljoni euro võrra, selgub kolme Balti riigi auditiasutuste ühisauditist.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele