• 12.12.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gert Jostov: miks uus kuum trend suurendab tööviljakust?

Euroopa ettevõtja meelitaks Tallinnasse bürooturism, kui suudame talle seda võimalust teadvustada, kirjutab Eesti Kinnisvarafirmade Liidu ja Technopolis Ülemiste juht Gert Jostov.
Gert Jostov.
  • Gert Jostov.
  • Foto: Eiko Kink
Hommikul kell pool viis üles, lennujaama, 2–3 tundi lendu, taksosse, kohtumistele, kiire eine, heal juhul ärilõuna, kohtumistele, taksosse, lennukisse ja pool üks öösel koduses voodis silm kinni. Ongi Pariisis, Amsterdamis, Oslos, Varssavis, Viinis, aga miks mitte Tallinnas käidud. Normaalne tööelu? Kaugeltki mitte.

Seotud lood

Arvamused
  • 23.10.19, 06:00
Gert Jostov: kinnisvaraturu saatust Eestis ei otsustata
Kuigi kinnisvaraturul mingist jahenemisest silmanähtavaid märke pole, keeratakse rahakraane vaikselt koomale, justkui oleks tegu isetäituva prognoosiga, kirjutab Eesti Kinnisvarafirmade Liidu (EKFL) juhatuse esimees Gert Jostov.
Arvamused
  • 27.08.19, 07:00
Gert Jostov: miks koos on parem kui eraldi?
Töö ei kao kuhugi, kuigi tema iseloom, töö tegemise koht ja viis muutuvad ning üheks võimaluseks on ka ühiskontor, kirjutab ASi Technopolis Ülemiste juht Gert Jostov.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele