• 20.09.19, 14:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Erik Aru: kuidas mõõta aja kiirenemist?

Kas pikem vaade on lühemaks muutunud, sest aeg ise on kiiremaks läinud, mõtiskleb majanduskolumnist Erik Aru Äripäeva essees.
Erik Aru.
  • Erik Aru.
  • Foto: Sander Ilvest / Postimees / Scanpix
Üks majandusteaduse kulutatumaid fraase kuulub John Maynard Keynesile: „Pikas vaates oleme kõik surnud.“ Selle populaarsuse põhjus on suhteliselt lihtne: majandusteadlased, kuigi eraelus sageli päris vahvad, kipuvad oma mõtteid kirja panema väga kuivalt, mistõttu nende tekstidest liiga palju vaimukusi oodata ei maksa. Nii kuulebki ettekannetes-loengutes tihti teadva naerukihina saatel välja öelduna ühtesid ja samu Keynesi ja veel paari tegelase omi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele