Kas pikem vaade on lühemaks muutunud, sest aeg ise on kiiremaks läinud, mõtiskleb majanduskolumnist Erik Aru Äripäeva essees.

- Erik Aru.
- Foto: Sander Ilvest / Postimees / Scanpix
Üks majandusteaduse kulutatumaid fraase kuulub John Maynard Keynesile: „Pikas vaates oleme kõik surnud.“ Selle populaarsuse põhjus on suhteliselt lihtne: majandusteadlased, kuigi eraelus sageli päris vahvad, kipuvad oma mõtteid kirja panema väga kuivalt, mistõttu nende tekstidest liiga palju vaimukusi oodata ei maksa. Nii kuulebki ettekannetes-loengutes tihti teadva naerukihina saatel välja öelduna ühtesid ja samu Keynesi ja veel paari tegelase omi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.