• 22.07.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uku Varblane: kas maksustada kütust või läbitud kilomeetreid?

Tegelike kulude arvesse võtmiseks võiks kaaluda sõiduautode maksustamist läbisõidu- ja tsoonipõhiselt, kirjutab Arenguseire Keskuse ekspert Uku Varblane.
Uku Varblane
  • Uku Varblane
  • Foto: Arenguseire Keskus
Traditsiooniliselt on maanteetranspordi puhul maksustamise fookuses olnud mootorikütused ja kütuseaktsiisid. Seoses elektri- ja teiste fossiilseid kütuseid mittekasutavate sõidukite levikuga on paslik läbi mõelda, kuidas muuta maksubaasi, et võtta paremini arvesse transpordiga kaasnevaid tegelikke kulusid ning ühtlasi tagada maksutulude jätkusuutlikus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:24
Atsinaujinančios energetikos investicijos alustab 8,5% tootlusega võlakirjade pakkumist
Atsinaujinančios Energetikos Investijos ( AEI ), mida juhib Lords LB Asset Management, alustab uue võlakirjaemissiooni avaliku pakkumisega. Investoritele pakutakse 13-kuulisi võlakirju 8,5%-se fikseeritud aastase intressimääraga. Investeerida saavad alates tuhandest eurost nii Balti riikide era- kui ka institutsionaalsed investorid. Pakkumist korraldab investeerimispangandusettevõte Orion Securities.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele