Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Hanno Lindpere: paindlikkus on ärimaailma põhivaluuta
Kaks kolmandikku maailma tippjuhtidest nõustub, et paindlikkus on kaasaegses ärimaailmas põhivaluuta ning kui puudub kohanemisvõime, siis võivad nad oma pillid kokku pakkida, kirjutab KPMG Baltics partner ja nõustamisteenuste juht Hanno Lindpere.
Kiireneva keskkondliku, majandusliku ning tehnoloogilise murrangu ajastul üritavad tippjuhid tagada jätkusuutlikku kasvu suurema paindlikkuse kaudu. Ainult nii saab ümber kujundada ärimudeleid ning võistelda stagneerunud turudogmadega.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.