• 02.10.25, 14:45

Auto|Piloot. Citroën tegi liiga taskukohase elektri-pereauto

Citroën ë-C3 Aircross rabab hinnaga… ja lendab iseenda võttest selili.
Väga ahvatleva hinnaga Citroën ë-C3 Aircross näeb kobe välja ja mahutab keskmise pere koos kodinatega kenasti ära.
  • Väga ahvatleva hinnaga Citroën ë-C3 Aircross näeb kobe välja ja mahutab keskmise pere koos kodinatega kenasti ära.
  • Foto: Karl-Eduard Salumäe
Citroën paistab nägevat, et kuivõrd autod on tempokalt kallinenud, tuleb pakkuda võimalikult taskukohaseid neljarattalisi – turuosa vedeleb maas. Igatahes on ta üllitanud mitu mudelit, mis jäävad hinnaklassi, kus tema kodumaise konkurendi Renault’ odavmargi Dacia masinad varem peaaegu üksi laiutasid.
Stellantise kontserni uuel säästuplatvormil rajanev väikeauto Citroën C3 on Dacia Sandero Stepwayst ainult natuke kõrgema alghinnaga. C3 baasil valmis omakorda ligi 40 cm pikem ja veidi maasturlikum mudel C3 Aircross, mille loojad nägid Dacia Dusterit vist uneski. Nende kahe auto välismõõtmed erinevad vaid mõne sentimeetri võrra ning hinnakirjadki on kaunis sarnased.
C3 Aircross on siiski linnamehelikum. Näiteks ei pakuta sellele nelikvedu. See-eest saab seda mõnes versioonis seitsmekohalisena, ehkki sellisena, kus kolmas istmerida sobib üksnes väikestele lastele ning pakiruumist ei jää neid istmeid kasutades kah sisuliselt midagi alles.
Veelgi põhimõttelisema erinevusena teeb Citroën nii C3st kui ka C3 Aircrossist täiselektrilist varianti – ë-C3 ja ë-C3 Aircross. Ning kui esimese hinnad stardivad elektrilise väikeauto kohta soodsast 25 000 eurost, siis oluliselt suurema särtsutoitel Aircrossi eest küsitakse vaid 400 eurot rohkem. Tipmises varustuses eksemplar maksab 28 500.
Vau! Moekat elektrilist krossoverit, mis seejuures näeb kobe välja ja mahutab keskmise pere koos kodinatega kenasti ära, enam odavamalt ei saa. Ent paraku nõuab nii suur soodsus teistpidi lõivu, mida paljud trenditeadlikudki inimesed pole kardetavasti valmis maksma.
Odav, aga mugav
Citroën ë-C3 Aircross on elektriauto, mis ei käivitu juhiistmele maandudes automaatselt. Ega ka nuppu vajutades, nagu valdav osa tänapäevaseid autosid. Selleks tuleb vana head võtit anda! Küll aga peab sõidukisse pääsemiseks võtmepuldil nuppu vajutama, sest sellevaba lahendust ei pakuta.

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.24, 10:00
Auto|Piloot. Dacia Duster läks edevaks kätte
Maastikuvõimekal Dacial sai kõik uus: välimus, tehnika ja isegi vist ostjad.
Uudised
  • 06.03.25, 06:00
Auto|Piloot. Proovisime kanda kinnitanud Hiina margi autosid ja leidsime hunniku hädasid
GWM on esimene Hiina automark, mis Eestis edu saavutanud, ent selle staarmudel osutub põhjalikumal tutvumisel päris väetiks ning kaks korda kallimalgi on häirivaid vigu.
Uudised
  • 27.04.21, 12:42
Arvustus. Miks ma valiksin odava Dacia kolm korda kallima "sportliku" linnamaasturi asemel
Dacia Sandero Stepway on kõige odavama automargi kõige odavama mudeli platvormtossudel versioon. Loogiline, et selle roolis libises mu mõte... vormel 1 maailmameistrile.
Uudised
  • 17.08.24, 11:00
Auto|Piloot. Suzuki Swift on väike auto suure piiks!-hädaga
Suzuki väikeauto pole kaugeltki puudusteta, ent pakub lahedat sõiduelamust. Seda aga üksnes juhul, kui enne liikuma hakkamist vaeva näha.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 13:40
Rehvid24 pakub täisteenust: müük, vahetus, rehvihotell ja spetsiaalne haldusprogramm
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele