Piirangud idapiiril meil ja Poolas Omniva Hiina kaubavedu ei takista
Venemaa drooniavantüür on pannud Euroopa Liidu piiririike kehtestama hulgaliselt piiranguid, mis omakorda on tekitanud nukrust Hiina kaubavedajatele. Kas see käib ka postipakkide kohta?
Omniva sorteerimiskeskusse tulevad pakid Hiina müüri tagant enamast rekkaga, rongiliikluse seiskumine seda ei sega
Foto: Liis Treimann
Vene-Valgevene ühisõppuste Zapadi ajaks sulges Poola oma idapiiri Valgevenega, aga see on üks peamistest raudtee kaubateedest Hiina suunal. Samuti teatas Finnair, et on olnud droonihäire järel sunnitud katkestama rea lende Baltikumi ja Poola.
Veoautod mängisid suurt osa Ukraina relvajõudude 1. juuni rünnakus Venemaa strateegilisele lennukipargile – just nendelt startisid lõhkeainetega droonid. Pärast seda suurendasid Venemaa eriteenistused järsult veoautode kontrolle teedel.
Ettevõtted peavad arvestama trendiga “Hiina-pluss-üks“
Iga järjekordne Trumpi teade tollitariifide kohta kasvatab järsult nõudlust kiirete logistikalahenduste järele, sest ettevõtted püüavad iga hinnaga tariifitõusudest ette jõuda ja oma äris ebamäärasust vähendada, kirjutab Balti Logistika operatsioonide juht Greete Orgusaar.
Kuigi Hiina ja USA esialgne kaubanduskokkulepe tähendab kaubandussõjas esialgu kolmeks kuuks vaherahu, eeldavad paljud, et tollimäärad uuesti ülespoole enam ei lähe, kirjutab MyDello müügijuht Mikk Hüüdma teemaveebis Logistikauudised.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.