• 22.05.25, 06:00

Pankrotti trotsinud joogiäri kasvas viie aastaga 14 korda. “Tahame olla suurem bränd kui Kalev”

Investoritelt sadu tuhandeid eurosid kaasanud energiavee Belief ja limonaadi Heavenly looja ettevõtja Raido Kereme on kasvatanud energiaveeäri viie aastaga 1300% ning selle tooteid teevad järele teisedki tootjad.
Joogiettevõtja Raido Kereme sõnul on poeriiulil surve eriti kasvanud just viimastel aastatel, sest trendikaks on muutunud igasugu energiaveed ja vitamiinijoogid. “Kui vanasti olid mõned üksikud brändid, siis nüüd tekib tunne, et iga mees, kellel elus ideid ei ole, mõtleb, et hakkaks tegema oma vitamiinijooki.”
  • Joogiettevõtja Raido Kereme sõnul on poeriiulil surve eriti kasvanud just viimastel aastatel, sest trendikaks on muutunud igasugu energiaveed ja vitamiinijoogid. “Kui vanasti olid mõned üksikud brändid, siis nüüd tekib tunne, et iga mees, kellel elus ideid ei ole, mõtleb, et hakkaks tegema oma vitamiinijooki.”
  • Foto: Liis Treimann
Kui 2019. aastal teenis energiavesi Belief ligi 283 000 eurot käivet, siis eelmisel aastal juba 4 miljonit eurot. Ettevõtte asutaja, juht ja omanik Raido Kereme lubab tublide sammudega kasvada edaspidigi.

Seotud lood

Uudised
  • 01.03.25, 17:46
Kodumaine joogitootja tegi 16-miljonilise investeeringu
Eesti noorim mineraalveetootja Haage Joogid on võtnud sihiks rahvusvahelise laienemise, mida aitab saavutada 16 miljoni euroni ulatuv investeering tootmisesse, rääkis Tööstusuudistele ettevõtte tegevjuht Xenia Joost.
Saated
  • 01.05.25, 14:00
Ärid Eestimaal: “Kui müük väheneb, mõtleme jälle midagi uut välja”
Tänane saade on popurrii sügishooaja põnevatest saadetest. Kõik saated leiab täismahus Äripäeva raadio lehelt, otsides üles saatesarja “Äri Eestimaal”.
Saated
  • 22.04.25, 09:02
Joogitootja: madal tarbijakindlus mõjutab isegi limonaadi ostmist
Tarbijad on ettevaatlikud ja hinnatundlikud, seda peegeldab turumaht, rääkis A Le Coqi juhi Jaanus Vihand.
Uudised
  • 26.09.24, 11:34
Joogitootjad pingutavad raskel ajal naba paigast: kraaniga kotidžinn ja sinine viin
“Seda viina võib juua soojalt ka.” Tarbija rahakotile keerulisel ajal otsivad toidutootjad erilise pühendumisega uut ja enneolematut, et müük ikkagi edeneks.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele