• 11.04.25, 09:43

Ühisrahastusplatvorm Crowdestate paneb uksed kinni. “Targem on õigel ajal lõpetada”

12 aastat tegutsenud kinnisvarainvesteeringute ühisrahastusplatvorm Crowdestate lõpetab tegevuse ning alustab täna väljumist finantsturult.
Crowdestate’i asutaja Loit Linnupõld ütles, et nad otsustasid ühisrahastuse tegevuse lõpetada enne, kui finantsseisund muutub pöördumatult halvaks.
  • Crowdestate’i asutaja Loit Linnupõld ütles, et nad otsustasid ühisrahastuse tegevuse lõpetada enne, kui finantsseisund muutub pöördumatult halvaks.
  • Foto: Andras Kralla
Platvorm jääb investoritele kättesaadavaks kuni tuleva aasta aprillini või kuni kõikide investoritele kuuluvate vahendite platvormilt välja kandmiseni.

Seotud lood

Saated
  • 18.06.24, 15:45
Kristjan Liivamägi: ühisrahastuses riskid kõrgemalt kui üksikaktsiatesse investeerides
„Parim kaitse investorile on oma peaga mõtlemine,“ tõdes Kristjan Liivamägi värskes „Investor Toomase tunnis“ ühisrahastuse vahendusel investeerimisest rääkides.
Uudised
  • 12.01.24, 13:00
Investor kahtlustab ühisrahastust tüssamises, ettevõte lubab raha tagastada
Investor kahtlustab, et on ühisrahastusplatvormi ohvriks sattunud. Platvormi juht tunnistab, et probleeme on, kuid väidab, et keegi investorite rahaga välismaale põgenenud pole ja raha on plaanis tagastada.
Uudised
  • 06.04.23, 06:00
Pankrotihaldur otsib tikutulega miljonivõlglase firmadele uusi omanikke
Võlausaldajatele pea 9 miljonit eurot võlgu oleva kinnisvaraskeemitaja Kristjan Silla kolm tühja ettevõtet pandi võlgade katteks oksjonile. Esimesel katsel keegi neid endale ei tahtnud.
Uudised
  • 05.07.23, 06:00
Ühisrahastajad ootavad oma miljoneid. Pankrotis saetööstuse vara müük venib
Ühisrahastusplatvormilt Crowdestate miljoneid laenanud ja põhja läinud saetööstuse Baltic Forest vara ei õnnestu juba mitu aastat müüa, hajub investorite lootus veel kunagi oma raha näha.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele