• 13.03.25, 15:28

Trump ähvardab Euroopat 200% suuruste alkoholitollidega

USA president Donald Trump ähvardas kehtestada 200% tollitariifi Euroopa veinidele, šampanjale ja teistele alkohoolsetele jookidele, mis on viimane käik USA ja ELi vahelises kaubandussõjas.
Tollid Prantsuse veinidele on USA presidendil Donald Trumpil juba vana idee, aga esimesel ametiajal suutis Prantsusmaa president Emmanuel Macron ta ümber veenda.
  • Tollid Prantsuse veinidele on USA presidendil Donald Trumpil juba vana idee, aga esimesel ametiajal suutis Prantsusmaa president Emmanuel Macron ta ümber veenda.
  • Foto: Zuma Press/Scanpix
Donald Trump ütles neljapäeval sotsiaalmeediapostituses, et jätkab imporditollimaksude kehtestamisega, kui EL kehtestab USA viskile maksu, mis on vastumeede Trumpi kolmapäeval jõustunud terase- ja alumiiniumitollidele, kirjutas Bloomberg.

Seotud lood

Uudised
  • 05.03.25, 18:25
USAsse eksportijad jälgivad Trumpi tolliähvardusi murelikult. “Kurb ja segane hetk”
Euroopa Liitu ähvardavatele tollitariifidele on Ameerika Ühendriikidesse eksportijatel keeruline kuidagi reageerida, sest ei ole infot ning kõik sõltub ühe mehe emotsioonidest.
Uudised
  • 12.03.25, 12:38
USA kaubandussõda paneb juba Trumpi liitlasedki muretsema
Euroopa teatas vastumeetmetest
Donald Trumpi kaubandussõda kogub alles hoogu. Arvukate kaotajate kõrval paistavad võitjatena silma üksnes USA terasetootjad.
  • PRO
Uudised
  • 11.03.25, 15:10
Kõigest 50 päeva kestnud Trumpi lammutustöö kogub alles hoogu
Ukraina sõda läheb kuumemaks, Euroopa ei karda tuumarelva ja Saudi Araabiast oodatakse valget suitsu.
Börsiuudised
  • 11.03.25, 21:54
Trumpi ähvardus lükkas terasetootjate aktsiad lendu
USA president Donald Trump teatas teisipäeval, et riik tõstab Kanadast saabuva terase ja alumiiniumi tariifi, mis andis hoo sisse terasetootjate aktsiatele ning rõõmustas nii mõndagi tegevjuhti.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele