• 27.11.24, 13:00

Pika ajalooga reklaamiagentuur läks pankrotti

Kuna arvukate turundusauhindadega pärjatud loovagentuuri omanikfirma Identity OÜ kohustused ületavad enam kui üheksa korda ettevõtte varasid, kuulutas Harju maakohus välja ettevõtte pankroti.
Loovagentuuri Identity brändistrateeg ning juhatuse liige Ants Lusti.
  • Loovagentuuri Identity brändistrateeg ning juhatuse liige Ants Lusti.
  • Foto: Andres Haabu
„Enam kui 25 aastat kogemust, üle 200 uue brändikontseptsiooni ja hulk auhindu nii Eestist kui ka mujalt maailmast teevad meist igati usaldusväärse koostööpartneri,“ leiab Identity kodulehelt kokkuvõtliku iseloomustuse reklaamiagentuuri senise tegevuse kohta.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 17:13
Auhinnatud reklaamiagentuuri ähvardab pankrot
Harju maakohtu hiljutise määrusega keelati pika ajalooga ning arvukate turundusauhindadega pärjatud loovagentuuri omanikfirmal Identity OÜ-l ilma ajutise pankrotihalduri nõusolekuta kogu vara käsutada.
Saated
  • 18.10.24, 14:27
Üritusturundaja nägi kriisis võiduvõimalusi. “Julged riskid tasusid end ära.”
Üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja Martin Rauam võrdleb kriise börsiga – kui turud kukuvad ja sul on piisavalt raha, saad börsil soodsalt kaubelda. Jolos on rakendanud keerulistel aegadel sarnast loogikat ja õppinud n-ö sidrunitest limonaadi tegema.
Saated
  • 26.06.23, 12:25
Reklaamiekspert: Eesti meistrid jäävad Cannes'i tähesärata, sest ei investeeri piisavalt
Kui Eesti reklaamiagentuurid tahaksid Cannes Lionsi reklaamifestivalil jõuda paremate sekka, siis tuleks teha märksa suuremaid investeeringuid žürii silmapiirile jõudmiseks, märkis Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
Saated
  • 23.05.23, 14:00
Ideedest elluviimiseni: Kuldmuna 2023 võitjad jagavad oma kogemusi
Seekordses saates “Eetris on turundusuudised” arutleme Kuldmuna 2023 loovkonkursil auhinnatud tööde taga peituvate loovate ideede ja strateegiate üle. Lisaks uurime võitjate käest, kuidas sünnivad auhinnaväärilised ideed.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele